Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2014. február 24., hétfő

Bekeményítettem

Az a helyzet, hogy az elmúlt héten nem fogytam...híztam. Igaz, nem sokat, 20 dekát, de ez akkor is elkeserítő. Mondjuk nem is tudom mit vártam. Nem számoltam a szénhidrátot, nem is nagyon tartottam be azt, hogy maximum 3 óránként egyek és mozogni is csak kétszer sikerült. Mentségemre szolgáljon a menstruáció meg a nagytakíratás, amit most már lassan befejezek, már csak a fürdőszoba meg egy-két fiók van hátra. Be kell azt is vallanom, hogy bűnöztem szombaton, ugyanis nálunk volt a második fórumos babatalálkozó és egész nap rágcsáltam valami szénhidrátdús ételt, sőt csokit is ettem. Azt hittem, ennyi belefér 2 hónap után, de tévedtem.
Balázs hízott egy kicsit, de megint nem mérvadó a ma reggeli méretszkedés. 7575 gramm volt, de éjjel 4-kor evett egy kis tejet. Most az egyszer nem magától ébredt, a légzésfigyelő szólalt meg. Rossz volt erre ébredni, de valahol tudtam, hogy nem lehet baj. Balázs az ágy végében, keresztben hasalt és csodálkozva emelgette a kis fejét, nem tudta, mi történik. Teljesen lemászott az ézékelőkről, emiatt keltünk.
Úgy döntötem, átállok a 150 Ch-ra, ami csak 10-el kevesebb, mint az eddigi. A testmozgást kénytelen vagyok megemelni, heti kettő semmire sem elég. Megpróbálok heti ötször mozogni úgy, hogy ebből kettő hosszú edzés, 3 pedig valamilyen 20 perces Rubint Réka, vagy az egyik baba-mama torna, amit Balázzsal együtt meg tudunk csinálni, amikor éppen kedve van hozzá.
Olyan szinten berágtam a mai méretszkedésre, hogy már korán reggel megcsináltam két kemény blokkot Rubint Réka, Napi 20 perc önmagadért dvd-jéről:


Szerencsére, Balázs aludt közben. Nem akarom a kifogásokat keresni, de egyre nehezebb dolgom van, egyre kevesebb idő jut a tornára, mert sokszor főzök magunknak és Balázsnak is, majdnem minden nap felporszívozók és felmosok, mert Kisfiam élvezettel kússza be az egész nappalit. Ráadásul alig akar újabban napközben aludni, tegnap csak délelőtt tudtam letenni egy órára. Ez azzal jár, hogy nagyon nyűgös, de elaludni nem tud. Ma délután túljártam az eszén, kivittem a kertbe és a jó levegőn szépen elaludt. Kicsi ő még ahhoz, hogy napi egyszer aludjon...
Múlt héten a kis drágaságom elkezdett mámámázni. Egyre többet halandzsázik, nagyon édes :)
Tegnap a Tescoban óriási hisztit csapott, nem akarta odaadni a pénztárosnak a kiválasztott kemény babakönyveket( amiket egyelőre csak harapni szeret), majd miután másodjára is elvettük őket tőle, hogy fel tudjuk öltöztetni, úgy elkezdett ordítani, hogy az emeberek azt hitték, verjük a gyereket :) Mindezek után, már nem volt hajlandó visszafogadni az elkopzott könyveket, bevágta a durcát. Ajaj, mi lesz itt később???
A babaúszás és a Kerekítő sem jött most be neki, nem tudom, mi lesz így. Hamar meguntuk a jó kis programokat.
A babatalálka viszont nagyon szuper volt. Az elsőnek érkező babától valami miatt megijedt, sírt és el akart bújni, de aztán feloldott és minden rendben volt. Itt egy fotó róluk:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése