Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2014. február 10., hétfő

Fejlemények

Múlt héten a ragyogó napsütés kötelezővé tette számomra a nagytakarítás elkezdését, így megint hanyagoltam a főzést, a tornát és a CH számolást. Próbáltam odafigyelni arra, hogy 3 óránként egyek nagyjából 160 CH-nak megfelelő mennyiséget. Rájöttem, hogy ha beleszakadok sem jön össze heti két edzésnél több, így most már úgy vagyok vele, hogy ez is bőven elég. Nem akarok az a típusú anya lenni, aki csak saját magával foglalkozik és mindig azt mondja a gyermekének, hogy türelem, mert anya most tornázik, fogyózik vagy szénhidrátot számol..Épp elég nekem a háztartást vezetni és gyermeket nevelni, na meg hetente kétszer bepréselni valahogy egy aerobikot is.
A fentiek miatt, elkeserítő értékekre számítottam a ma reggeli méretszkedésen, de kellemesen csalódtam:

A kezdő értékekhez képest, így állok:
Súly: 66.8           -3,2 kg
Derék: 83          -3,5 cm
Haskörfogat: 95  -6 cm
Csípő: 105          -3 cm
Mell: 94              -7 cm
Comb: 60,5        -2,5 cm

Szóval múlt héthez képest 20 dekával vagyok kevesebb, és a csípőm kivételével, mindenem fogyott. Fog valaha ennek mérete csökkenni?

Egyébként az elmúlt hét fő feladata Balázs hízlalása volt. Azt terveztem, hogy majd online étkezési naplót vezetek, de ez nem jött össze: sehol sem találtam ilyet, még külföldi oldalakon sem. Okostelefonra lehetne ilyen programot telepíteni ugyan, de az nekem nincs. Nem bírom elviselni az érintőgombos képernyőt.
Így maradtam a tollnál és papírnál.
Próbáltam naponta többször etetni Balázst és sűríteni az ételeit. Bőven megeszi most már az ajánlott 100g/ testsúlykilogram mennyiséget.
Ma 7315 g volt, 70-eltöbb mint múlt héten. Többre számítottam, de úgy nézz ki, hogy ez a maximum, amit egy hét alatt ki lehet belőle hozni.
Azóta  a védőnő is ránézett az általam készített görbékre és azt mondta, hogy minden rendben van így. Teljesen normális, hogy amikor a mozgásfejlődés beindul, lecsökken vagy megáll a súlygyarapodás.

Hétvégén csavarogtunk egyet az Ikeában és jó kis babacuccokat vettünk. Eddig nem voltam oda az áruház gyermek részlegéért és nem is vettem ott sok babakelengyét eddig, annak ellenére, hogy majd az egész házunk Ikea bútorokkal van tele. De megint rá kellett jönnöm, hogy nagyon praktikus dolgok vannak itt. Vettünk többek között egy támasztópárnát az etetőszékünkbe, amelyiket úgy utáltam eddig, hogy le akartam cserélni, mivel Balázs mindig kicsúszott belőle. Ezzel a párnával, a problémánk megoldódott. Másik hasznos dolog a mosható előke volt. Eddig is ilyen típusút használtunk, de az F&F féle sokkal nagyobb és merevebb anyagból készül, így nem olyan praktikus, mint a kisebb és puhább anyagból készült Ikeás változat.
Itt egy kép Balázsról, ahogy önállóan falatozik az új szerzeményeiben:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése