Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2014. február 27., csütörtök

Pelenkák és törlőkendők

Óriási felfedezést tettem a hétvégén! Bugyipelenkát vettem!!! Én még álmomban sem gondoltam volna, hogy ezt a fajta pelenkát pofonegyszerű az izgő-mozgó gyermekemre ráadni. Eddig azt sem tudtam, hogy létezik, senki sem mondta...
Azért mentem a DM-be, hogy olyan 3-as méretű Libero Baby Soft  pelenkát vegyek, ami 5-9 kg között jó, mert most ott tartunk hogy a 3-as Libero Baby Soft, ami 4 kg-tól jó kicsi, a 4-es meg még nagy. Sajnos nem volt, így gondoltam egyet és levettem a polcról a Libero Up and Go 4-es méretű bugyipelenkát. Nagyon könnyen fel lehet adni Balázsra, nem gond ha forgolódik közben. A levételnél viszont ha kakis le kell tépni, de ha pisis, akkor csak egyszerűen le kell húzni, mint egy bugyit. Egyedüli hátránya, hogy viszonylag drága. A DM-nek van saját márkás bugyipelenkája, legközelebb azt fogom kipróbálni.

Egyébként Pampers Newborn-al kezdtünk, majd jött az 1-es és 2-es Pampers Premium Care, ami nagyon jó volt. Később jó áron volt a 3-as Pampers Active Baby, vettem belőle 150 darabot, de nem igazán vált be és akkor tértem át a Liberora, amit azóta is előnyben részesítek. Ezen kívül, vettem már Rossmann saját márkás pelenkát is. Nem volt az sem rossz, de mivel a DM-ben nagyon olcsón hozzá tudok jutni a márkás pelenkákhoz, nem nagyon vásárolgatok mást. 50 pontot szoktam ott beváltani, amivel a nagy csomag pelenkát 25%-al olcsóbban veszem meg, de mindez nem elég, mert minden hónap elején a Facebookról le lehet tölteni 10%-os végösszeg kupont is. Így például a Libero Comfort 4-es pelust( Jumbo pack 104 db) 42,8 ft-os darabáron vettem. Akkor miért is vegyek gyengébb minőségű pelenkát???

A törlőkendők közül a Pampers Sensitive lett a kedvencem.( Akciósan szoktam ezt is beszerezni, 6 darabot átlagosan 2000 forintért. Az Auchan és a Rossmann szokta sokszor akciózni és még ennél is kedvezőbb áron adni.) Nem igazán jött be a tesztgyőztes Libero és a második helyezett  Rossmann Babydream törlőkendő, mert nem elég nedvesek. A második helyen nálam a Tesco saját márkás terméke áll.

3 megjegyzés:

  1. hogy én erről a dm-es facebookról letölthető kuponról mér nem tudok???? köszi, hogy rávilágítottál!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) A Facebookon figyeld és kövesd a DM oldalát hó elején, mindig csütörtök és pénteken szokott lenni. Valószínűleg jövő héten lesz legközelebb, március 6-7-én :)

      Törlés
  2. Hú, lehet, hogy nekünk is ki kellene próbálnunk ezt a bugyipelenkát, mert néha közelharcot vívok a gyerekkel, mire tisztába teszem! :)

    VálaszTörlés