Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2014. március 4., kedd

Megérte bekeményíteni

Tegnap reggel vidékre mentünk, mivel rég nem látott rokonokkal jöttünk össze apukámnál. Jó volt látni a 89 éves nagynénimet, aki nem néz ki 65-nél többnek és nagyon aktív szellemileg és fizikailag is. Jó volt hallgatni családunk múltjáról, ami egyre jobban érdekel az idő múlásával.
Nem volt egyszerű nap mivel korán reggel indultunk, hogy 9-re odaérjünk a kozmetikusomhoz, majd 11.30-ra a paphoz, aki meg fogja Balázst április 26-án keresztelni. Ő adott minket össze 6 évvel ezelőtt és annyira megkedveltük embersége, széles látóköre, fiatalalos, korral haladó gondolkodása miatt, hogy nem volt kérdés az, hogy Balázst is ő fogja megkeresztelni.

Indulás előtt gyors megmértem magam és nagyon kielégítő értékeket kaptam. Megérte fáradozni :)
A kezdő értékekhez képest így állok:
Súly: 66.2          -3,7 kg
Derék: 83           -3,5 cm( 1 cm vastagodás múlt héthez képest!!!)
Haskörfogat: 94 -7 cm
Csípő: 104         -4cm
Mell: 101            -6cm
Comb: 61           -2cm

A derekam vastagodádát nem értem, de most ezzel nem foglalkozom, a lényeg, hogy végre fogyott picit a csípőm és a combom. Ezt biztosan Rubint Réka kőkemény edzéseinek köszönhetem. Így nézett ki a múlt heti edzésprogramom:
Hétfő: Rubint Réka- Napi 20 perc önmagadért( 20 perc felsőtest, 20 perc combefeszesítés)
Kedd: Rubint Réka- Napi 20 perc önmagadért( 20 perc popsi és -csípőformálás, 20 perc hasizom)
Szerda: pihenő
Csütörtök: Cindy Crawford- New Dimension( szülés utáni torna)
Péntek: Rubint Réka- Baba-mama torna
Szombat: pihenő
Vasárnap: CoreMum gátizomtorna

Jó lenne, ha több olyan dvd lenne a piacon, ami a szülés utáni regerenrálódással foglalkozna. Egy olyat tudnék elképzelni, ami a gátizomzatot erősíti, tehát van benne intim torna rész és egyben a csípőt, hasat is karcsúsítja.
Cindy Crawford szülés utáni tornája tartalmaz pár kégel gyakorlatot és valamilyen szinten a terhesség alatt felhízlalt izomzatot tornáztatja, de nem kielégítő módon. A Kégel gyakorlatból egy fajta van, a tornagyakorlatok meg Rubint Rékához képest nagyon könnyűek. Három blokkból áll a DVD, ami ideális a még szoptató, időhiányban szenvedő anyukáknak, mert elegendő napi 10 perc torna is, na de nekem ez már nagyon kevés. Megcsináltam mindhárom blokkot, az utolsó volt a legnehezebb, de így sem fáradtam el túlzottan. Ingyenesen hozzáférhető a CoreMum gátizomtorna, de ezzel hasonló bajom van mint Cindyvel: túl könnyű. Kicsit több benne az intim torna, de szerintem ez sem elegendő az izmok erősítéhez.
A héten is megpróbálok legalább öt edzést beiktatni.

Balázs súlya nem változott, de most azért nem aggódom, mert tegnap este alig evett, nagyon álmos volt és az elmúlt hetekben mindig úgy mértem, hogy éjjel felkelt enni.

2 megjegyzés:

  1. Szia,
    ajánlom péntek enikő fittmamam programját, a honlapján megtalálod a részleteket. Nekem sokkal jobban bejön, mint Rubint Réka. Én terhesen is péntek enikővel tornáztam, a light kardió nagyon nagyon jó, és a kismama tornák is. A fitttmama programban van edzésterv is, ami fokozatosan nehezedik. Szerintem, a ch diétáddal kiegésíztve garantált a siker. Réka amúgy nem rossz, de nincs rajta kardió pl, pedig a zsírégetéshez az is kell.
    http://fittmamablog.hu/

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nagyon szépen köszönöm a webcímet, nagyon szuper dolgok vannak ott :) Kár, hogy nem olcsó mulatság az a dvd csomag :( Találtam a gépemen egy 20 perces Péntek Enikős edzést, de eddig még nem csináltam meg. Rubint Rékával nekem az a fő bajom, hogy nem sok bemelegítést és lazítást csinál, de ezt most már tudom orvosolni :)

    VálaszTörlés