Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2014. március 31., hétfő

Nátha

Minket is utolért.. Kezdtem én csütörtökön, tegnap a férjem is kidölt, ma délután meg Töpi is :(
Nem kellett volna szerda reggel kabát nélkül rohangálnom. Végül is én 3 éve nem voltam beteg, belefér, csak  kár hogy Balázs is elkapta. Ez az első náthája, eddig megúszta, pedig a férjem és anyukám is volt már betegen egy légtérben vele. Folyik az orrocskája, könnyezik az egyik szeme, van egy pici hőemelkedése és kicsit nyűgös, remélem nem lesz ennél komolyabb baja. Jó látni, hogy eltűri az orrszívózást, nem tiltakozik, mintha érezné, hogy ez jó neki. Még jó, hogy hozzá szoktattam, hetente minimum kétszer kiszívtam eddig is az orrát, mert mindig volt benne némi váladék.
Egyelőre csak Sterimar orrspréjt fújjok az orrába és 6 óránként adok neki Nurofent, valamint folytatom a C vitamin cseppek adagolását, csak most 10 helyett 20-at adok neki. A biztonság kedvéért, hozatok a férjemmel Baby Luuf balzsamot, amivel este bekenem majd a mellkasát, ha netán bedugulna az orra és van itthon Stodal szirup is, ha elkezdene köhögni.

1 megjegyzés: