Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2014. március 12., szerda

Terhes vagyok?

Vagy csak felborult a ciklusom? Vajon mitől? Keresem a válaszokat...
Szóval, az a nagy helyzet, hogy nem védekeztünk, miután abbamaradt a menstruációm. Ilyenkor ugye még nincs peteérés és hát Balázsért is 4 és fél évig "dolgoztunk". Persze, az ilyen esetek(novemberben is volt egy) azzal járnak, hogy végig parázom a ciklust. Nem azért, mert nem akarok teherbe esni és nem is azért, mert Balázs még kicsi és nem jött még el az ideje, hanem amiatt, hogy a bárányhimlő elleni védőoltás beadása után még nem járt le az ajánlott 1 hónap. Emellett még ott van az IPL szőrtelenítés is, amiből csak 3 alkalmat sikerült megcsináltatnom, hozzáteszem egész jó eredményekkel, mivel már két vastag csíkban nem nőtt vissza a szőrzetem, annak ellenére, hogy az első két kezelés alatt még fejtem.
Aztán ott van a torna is, amit elég keményen nyomatok. Most akkor mi legyen? Folytassam? Mi van, ha terhes vagyok és emiatt megy el a baba? Ráadásul nem éreztem az ovulációt, pedig a szülés óta már túl vagyok 4 olyan ciklusom, amikor igen. Sőt, amióta 2007-ben abbahagytam a fogamzásgátlót és rendeződött minden, azóta minden egyes hónapban volt tüszőérésem. Ebben biztos vagyok, mert sokat hőmérőztem és az ezzel járó fájdalom sem került el soha. Így történt, hogy a ciklusom 19. napján csináltam egy terhességi tesztet. Nem vagyok hülye, tudom, hogy normál esetben ez abszurdum, na de a mi esetünkben reális, mivel az ominózus aktus óta 12 nap telt el, amikor is a 10-es érzékenységű teszt már jelzi a babát. Persze negatív lett, de még mindig nem vagyok biztos benne, hogy ez így is van. Olyan erős fáradtság uralkodik rajtam napok óta, amilyen akkor volt utoljára, amikor teherbe estem Balázzsal. Ez volt az első jel, nem értettem miért vagyok ilyen fáradt. Pár nappal később teszteltem egy pozitívat és utána raktam össze a dolgokat. Persze, most az is bennem van, hogy sosem voltam terhes, amikor figyeltem a jeleket, szóval most is biztos csak bebeszélem magamnak. Pedig, milyen jó lenne, ha nem kéne újabb lombik, hanem másodjára is megtörténne a csoda! Mennyi pénzt meg tudnánk így spórolni, akár az egész babakelengye kijöhetne a mesterséges kezelések árából.
Peteérésem azóta sem volt,( legalábbis nem éreztem) pedig már a ciklusom 24. napjánál tartok. A FertiliyFriend nem így gondolja, szerinte ez megtörtént, de elég bizonytalan ő is, mert a tegnap mért hő alapján a 20. napra tette, de a tegnapelőtti alapján a 19-re. Ma így állok:


Nem tudom, mi történhetett és mi boríthatta fel a ciklusomat. Talán az, hogy február 14-én véglegesen abbahagytam a fejést, na de már alig 20 ml tejem volt csak, nem hiszem, hogy ennek akkora jelentősége lenne. Lehet, hogy a torna és a diéta? Dehát direkt emiatt nem kezdtem drasztikus fogyókúrába, mert nem akartam, hogy felboruljon a hormonháztartásom. Ráadásul a Ch diétának és a mozgásnak stabilizálnia kellett volna a ciklusomat, nem fordítva. Nem értem...Remélhetőleg nem fog sokat késni a menstruációm, de a legjobb az lenne, ha babát várnék. Rendeltem egy újabb adag 10-es érzékenységű tesztet innen, mert elfogyott az előző adagom. Nagyon megbízható a teszt és a cég is, péntek este fizettem ki a rendelés árát és hétfőn délben már hozta is a postás. Darabja 68 forintra jött ki és 450-ért hozták házhoz.
Megjegyezném, hogy én soha nem ódzkodtam  a teszteléstől, szerettem mindig tisztán látni és aszerint cselekedni. Jó párat el fogok most is lőni, de én már csak ilyen vagyok :)

2 megjegyzés: