Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2014. március 6., csütörtök

Felült

Nagyon rossz éjszakánk volt, Balázs tegnap este alig akart elaludni, majd 4-kor felsírt. Áthoztam hozzánk, próbáltam etetni, de nem nagyon lehetett. Valahogy visszaaludt közöttünk, de 6-kor megint felkelt. Nem tudtam visszaaltatni, le kellett jönnünk, hula fáradt vagyok. Próbáltam letenni a földre, de valahogy nem sikerült hasra tennem, csak térdre. Onnan meg fogta magát és gyönyörűen felült magától. Elsírtam magam, úgy meghatódtam :) Persze, utolsó előtti pillanatban vagyunk, mert a gyógytornász szerint, 10 hónapos kóráig kell felülnie, de ez most már nem számít.
Igaza volt az egyik három gyermekes ismerősömnek, aki azt mondta, hogy amikor egy rossz éjszaka oka nem a fogzási fájdalom, akkor valami nagy mozgásfejlősésel kapcsolatos dolog van készűlőben. Ez most bejött. Azóta még egyszer bemutatta, de ugyanúgy térdelésből, hasról még nem ült fel. Remélem hamarosan rájön hogy kell.
Sajnos, a korai ébredés miatt ma elmaradt az esedékes Kerekítő foglalkozás, mivel ennek időpontjában aludta ki az éjszaka fáradalmait :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése