Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2014. március 10., hétfő

Helyzetjelentés

Természetesen ma is méretszkedtünk. Annyira nem vagyok elájulva, de mentségemre szolgáljon, hogy kicsit magam alatt voltam és elég sok diabetikus csoki tudott csak segíteni :)

A kezdő értékekhez képest így állok:
Súly: 66.3           -3,6 kg
Derék: 82           -4,5 cm 
Haskörfogat: 93  -8 cm
Csípő: 104          -4cm
Mell: 98              -9cm
Comb: 60           -3cm

Híztam egy dekát, de a derekam, combom és hasam fogyott egy centit, a mellem hármat, a csípőm meg maradt a régi, annak ellenére, hogy keményen tornáztam a héten: 
Hétfő: pihenő
Kedd: Rubint Réka- Add önmagad ( 40')
Szerda: Fit for duty- Cardio Step( 25')
Csütörtök: Ölveczky baba-mama torna kb (15')
Péntek: Péntek Enikő- Zónaedzés Comb+ Kar (20')
Szombat: Zsírégető Step Rékával a Törökbálinti Sportközpontban (45')
Vasárnap: pihenő

Szombaton nyílt nap volt a Törökbálinti Sportközpontban. Oda járunk babaúszásra és a mostani után, úgy döntöttünk maradunk és kipróbáljuk az ingyenes szolgáltatásokat. A férjem uszott egy nagyot amíg én altattam Balázst, majd beálltam egy nagyon kemény zsírégető stepre. Én naiv, azt hittem, hogy steppelek végre egy jót, de tévedtem, mert ez a torna inkább a zsírégetésről szólt. Nem bántam meg, mert nagyon szuper órát tartott az oktató! Büszke voltam magamra, hogy végig tudtam csinálni, pedig elég sokan szenvedtek és megálltak közben. Jó lenne eljárni valahová ilyen órára, mert step dvd-t sehol sem lehet venni, vagy letölteni, amik meg amik a youtube-on vannak fenn, annyira nem nyerték el a tetszésemet. A napot a sószobában zártunk mind a hárman, a szaunákba már nem volt időnk bemenni.

Balázs 7630 gramm, hízott múlt hét óta, pedig alig eszik. Az elmúlt egy hónapban 315 grammot gyarapodott. Látta ma a gyerekorvos és mindent rendben talált nála. Piros pöttyök vannak a szája körül, az orvos szerint a nyáladzás okozza őket, de nem kaptuk semmit sem rájuk.

Sikerült végre elraknom a mózeskosarat, mert már tényleg életveszélyes mutatványokat végzett benne Balázs. Fájdalmas dolog, de mit csináljak, ha ilyen tempóban rohan az idő és nő a kicsi fiam, aki egyébként egyre közelebb kerül a mászáshoz.  Ma például lezavart a step padról, rátérdelt és átmászott rajta, de ugyanezt csinálja a dohányzóasztal alsó polcán keresztül is. Egy pillanat alatt eltűnik a szemem elől és a nappali másik pontjában van, persze olyan dologgal a kezében, amitől el van tiltva :) Nagyon kell már rá figyelni, nincs mese!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése