Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2014. március 27., csütörtök

Felállt :)

Tegnap elérkezett az egyik régen várt csodálatos pillanat: Balázs felállt :) A nyitott ajtajú mosogatógép volt a segédeszköze. Jót tett neki a műtét, mert azóta csodákra képes, például a felülési technikáját is tökélesítette, már nem kell neki tárgyi segítség, mindenhol fel tud ülni. Tudom, hogy mostantól vége a nyugalmamnak, folyamatosan a sarkában kell mejd lennem, hogy nehogy nagyokat essen, de nem baj :)
Mintha megéreztem volna, mivel hétvégén leengedtük az ágyat és a járókát is a legalsó szintre, hétfőn pedig megrendeltem neki az első Liliputi puhatalpú cípőt:

Sajnos nincs raktáron, 3 hetet kell rá várni :(

Voltunk kontrollon a Bókay utcában, minden rendben van Balázzsal. Az orvosom nagyon normálisan viselkedett most is, mintha mi sem történt volna múlt héten. Két hónap múlva vár minket vissza. Végre nem kell már a kötéseit cserélgetnem és már tusolhat is Balázs, fürödni csak egy hét múlva lehet.
Jól megjártam az elmúlt héten, mert Balázsnak nagyon híg volt a széklete és volt hogy naponta háromszor is kellett cserélnem a kötéseit. Nem volt egyszerű...

Ma már a Kerekítőre is elmentünk, hadd legyen Balázs kicsit közösségbe. Megvettem az Álomkóc CD-t, ami  44 gyönyörű altatódalt és 23 álomba ringató versikét tartalmaz. Csodálatos! Balázs ma délelőtt erre aludt el.

Az önállósága egyre jobban fejlődik, reggelente már ő fogja a cumisüveget én meg mellette fogyasztom a szendvicsemet.

Így állt fel tegnap, a második próbálkozását sikerült felvennem:

1 megjegyzés: