Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2014. február 17., hétfő

Mai méretszkedés

Megjött ma a menstruációm, Balázs meg éjjel 3-kor evett, így nem hinném, hogy a mai méretszkedési adataink hitelesek lennének, de a megszokás kedvéért leírom őket:

A kezdő értékekhez képest, így állok:
Súly: 66.8           -3,2 kg
Derék: 82           -4,5 cm
Haskörfogat: 95  -6 cm
Csípő: 105          -3 cm
Mell: 95,5            -5,5 cm
Comb: 60,5        -2,5 cm

Egyedül a derekam fogyott egy centit, a többi változatlan múlt héthez képest. Érdekes módon, a mellem hízott 1,5 cm-t, valószínűleg a menstruáció miatt. Egyébként egy gyönyörű, 27 napos ciklust zártam, amit valószínűleg a CH diétának is köszönhetek. A luteális fázisom 13 napos volt, nem 12, mint a táblázatban, mivel egy nappal korábban éreztem a peteérést, mint ahogy a program kiadta. Azokban a napokban mértem a hőmet, de nem írtam be azonnal az értékeket, így gyanítom, nem mindig emlékeztem pontosan, innen ered az hogy nem értettünk egyet a tüszőérés időpontjával:


A diétát tartom, persze nem számolok továbbra sem és három alkalommal is sikerült a múlt héten tornáznom. Elővettem a Super Callanetics és a Pilatesz dvd-imet is. Ami viszont nagyon megfogott az elmúlt hetekben az Rubint Réka Baba-mama tornája volt. Azt bánom, hogy nem kezdtem el hamarabb, mert Balázs most már nem mindig hajlandó együttműködni velem. Nem könnyű, de mivel csak 20 perces, így elviselhető.

Balázs 200 g-ot hízott, 7515 grammot nyomott ma reggel. Nagyon boldog lehetnék most, de mivel éjjel evett, ezért nem élem bele magam. A Babaszoba kalkulátora azért így már sokkal jobban mutat:

Múlt héten voltunk Dévény-tornán és babaúszáson is, ahol már egyre hosszabb ideig tartózkodhat víz alatt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése