Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2015. július 6., hétfő

HCG 395 :)

Csigalassúsággal teltek az órák, majd nagy nehezen megérkezett a ma reggeli vérvételem eredménye:


A HCG-m itt U/L-be lett megadva, de átszámolva ugyanannyi mint a mIU/ml, magyarul a csütörtöki értékeim kétnaponta duplázódtak és kicsit meg is haladták a minimálisan elvárt 348-at. Szóval, a baba szépen fejlődik, de sajnos nem vagyok nyugodt...
Az Anti-TPO-m miatt vagyok a leginkább elkeseredve. 2 hét alatt megint felment 307-re, a múltkor csak 170 volt...Lehet mégis szedni kéne a Pycnogenolt? Annyira tanácstalan vagyok...Sajnos az emelt Anti-TPO vetélést okozhat...
Érdekes módon a TSH-m maradt 0,3, pedig azt hittem, elszáll majd a terhességgel...
A progi szintem sem tudom mennyire kielégítő. Elvileg benne van az első trimeszteri referencia tartományba, más oldalakon is megnéztem. Átszámolva ez 17,92 ng/ml. Nem kevés ez?
A prolaktinom szerintem nem vészes, 2 hete 319 körül volt, szerintem ez az érték nem okozhat vetélést.
Jaj, de nehéz ez az időszak és még csak 4+3-nál tartok...

24 megjegyzés:

  1. A prolaktin magasnak számít? A dokiddal nem tudsz konzultálni esetleg a kérdéseiddel kapcsolatosan? A HCG-d gyönyörű ám! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem a prolaktinom nem számít magasnak. Sajnos a tudomány mai állása szerint, a Hashimito gyógyíthatatlan, így az orvosok semmit sem tudnak kezdeni a magas antitestekkel. Szedem a 75 mcg Letroxot és ennyi...A meddőségis dokim sajnos szabin van egy hónapig...

      Törlés
  2. A többihez nem értek, de progeszteronpótlást mindenképp kérnék minél előbb...
    Drukkdrukk tovább, duplázódgasson csak ez a szépsges majdnemnéccá! :)

    VálaszTörlés
  3. A progit injekció formájában péntek óta szúrom, ennél optimálisabb felszívódású cucc nincs is, de továbbra is kenem magam azzal a progeszteron krémmel, aminek segítségével megfogant a baba. Ennél többet nem tehetek, de egyre inkább bízom benne, hogy nem véletlenül van benne az első trimeszteri referenciatartományban. Mást most úgy sem tehetek.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép hcg és a tsh is! A tsh-d szépen a túlműködés irányába ment el, ami azt jelenti, hogy a szervezeted szépen megtartja a terhességet. Ezt nekem az endokrinológus mondta. Nálam ugyanez volt és az első trimeszter végéig alacsony volt a tsh-m a magas hcg miatt, majd a másik két harmadban is inkább 1 alatt marad az értéke. Az Anti tpo miatt meg úgyis szeded a Letroxot. Azért majd egy endokrinológussal érdemes lesz beszélned a Letrox adag miatt. Nálunk legalábbis ez a rend, hogy teherbeesés után azonnal irány az endokrinológia.
    Szurkolok tovább!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a megnyugtatást a tsh-val kapcsolatosan, remélem az én szervezetem is megtartja a terhességet. Mindjárt visszaolvaslak, mert kíváncsi vagyok hogy alakult az anti-tpo-d az elején. Az én endokrinológusom azt mondta, nem kell egyből rohannom hozzá, ha teherbe estem,többször is rákérdeztem, így marad az augusztus eleji időpontom.Ugyanezt mondta a meddőségis dokim is márciusban.

      Törlés
    2. Nekem az anti tpo csak egyszer lett mérve az életembe, amikor kiderült a Hashimoto és azóta sem néztük vissza. A tsh-m viszont 0,009 volt a legelején, a magas hcg miatt. Pajzsmirigy túlműködés tüneteit viszont nem produkáltam.

      Törlés
    3. Köszi. Lehet, h már írtad, de mennyi is volt neked akkor az Anti-Tpo-d és Tg-d? A blogodban nem találtam.

      Törlés
    4. 2013 októberében mértek anti tpo-t ez 580 volt, anti tg pedig 290. Azóta nem mérték újra, az endokrinológián mindig a tsh volt érdekes, meg az ft3 és ft4 értékek.

      Törlés
    5. Köszi, Vica. Az én értékeim alacsonyabbak, remélem nem lesz gond velem sem ;)

      Törlés
  5. Hurrá!!! :) Nagyon szép a hcg-d!! :) A TSH-d is szépen lent van, a prolactin is csak kicsit emelkedett. Szedsz rá Bromot?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem szedem a bromot, majusban abbahagyatta velem az endokrinologusom. Referencitartomanyban benne van, miert gondolod, h magas?

      Törlés
  6. Wow :)))))) De jó Andi! Az Atpo furi, de az én endó dokim (akiben maximálisan megbízom) ezt az értéket nem is nézi már. Egyszer megnézte, és aztmonsta, az neki elég tudni, hogy hashimotó...többet nem kell nézni. Hm. Viszont tőle azt az utasítást kaptam, hogy ha teherbe esem, nézessek rögtön pajzsmirigy értékeket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az én dokim sem nézi az Anti-Tpo-t, ugyanezt mondta ő is. Én kezdtem el magamnak nézetni a Pycnogenol miatt. Hát, én most már tényleg tanácstalan vagyok, mert 2 orvos is azt mondta, h felesleges az elején endokrinológushoz menni...Szerintem dobok neki egy email-t, lesz ami lesz! Én rögtön nézettem is TSH-t, mint látod, igaz, Ft3 és Ft4 nélkül sokat nem ér. Csak annyit tudok, hogy 3 hete is ugyanennyi volt a TSH-m. Az jó, ha a progi szurit nem lehet kimutatni vérből, mert akkor tökéletes az értékem és méhen belül van a baba.

      Törlés
  7. Ja, és Eszter (csigusz) példáján láttuk, hogy nem minden progi terméket mutat ki a vérvétel. Neki egy külföldi doki azt írta, hogy a progi szurit pl. nem lehet vérből kimutatni. (kicsit leegyszerűsítve valami ilyesmit írt).

    VálaszTörlés
  8. Válaszolt az endokrinológusom. Szerinte nem kell szednem a Bromocripint továbbra sem, a 75-ös Letrox maradjon, habár nem ismeri a T3 és T4 értékeimet, de ennek ellenére ráérek augusztusban menni.

    VálaszTörlés
  9. Jól van :) Akkor nyugodj meg picit. Reméljük a baba szépen fejlődik :) Szerinted van köze a Picnogen-hez, hogy sikerült?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem sok köze van hozzá, mert vérvétellel figyeltem. 3 hete 170 volt, előtte 1,5 hónappal 300valamennyi ;) Júli 13-án érkezik e tied is ;)

      Törlés
  10. Válaszok
    1. Köszi, Rena! Ti hogy álltok? Mentetek végül lombikra?

      Törlés
    2. Jaj, bocs, összekevertelek egy másik Renával! Szoktalak olvasni, nagyon drukkolok nektek is!

      Törlés
  11. Micsoda jó hírek itt is! Szívből orulok!

    VálaszTörlés