Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2015. július 4., szombat

Tesztek


Kezdeném a mai tesztekkel: 


A felső 25-ös érzékenységű netes LH teszt, mint utólag kiderült, a bejegyzés megírása után legalább egy héttel vettem észre, az alsó pedig 10-es.

Ezek voltak az első tesztek:


A legelső kazettás lett gyanús. Ez egy 10-es érzékenységű netes teszt. A fotón semmi sem látszik, szabad szemmel is alig. A mellette lévőre nem emlékszem mikor készült, de a következő a 25-ös DM-es, ezen már látszik halványon a csík. Ezután mentem el a HCG vérvételre.
Az utoló tegnap készült.

Itt pedig a DM-es tesztek vannak: a tegnapelőtti, tegnapi és mai:



Nagyon remélem, hogy megfelelően erősödnek a csíkok..

Tüneteim körülbelül olyanok mint Balázsnál: feszül az alhasam, puffadok, néha nyílal egyet a jobb oldalam, egyáltalán nem fáj a mellem, ideges vagyok és néha szédülök. Mondjuk nála már 5 napja késett, amikor megtudtam, most meg még alig vagyok 4+1 és 2 napja tudom. 
Tegnap olyan fáradt voltam, hogy egész nap csak ülni és feküdni tudtam, de ez legfőképp amiatt volt, hogy előtte éjszaka nem tudtam aludni. Balázsnál is a fáradtság volt a legelső jel.

Tegnap voltam a BMC-ben és kaptam Prolutex receptet. A Gyes-emet hagytam ott a patikában: 27ezer fotint volt a 2 heti adag...Ezt hasba kell szúrni, szóval egyszerűbb, mint az Agolutin, igaz a hatóanyag is kevesebb benne, 25 mg, nem 30. Jól be is keményedett a beadás helye tegnap, remélem ma nem ér ilyen meglepetés. A lelkemre kötötték, hogy 10 napon belül menjek el uh-ra, hogy kiderüljön, méhen belül van-e a baba. Crinone-nt nem írtak fel, de sebaj, bízom a progeszteron krémemben, amit továbbra is reggel és este magamra kenek( 22+22 mg), hiszen valószínűleg óriási szerepe volt neki a terhesség létrejöttében.

Kedden a HCG-n kívül nézetek progit, TSH-t, Anti-Tpo-t és prolaktint. Bízom benne, hogy jó értékeket kapok...Amennyiben kielégítő eredményeim lesznek, bejelentkezem egy ultrahangra az Istenhegyire, mert a saját nőgyógyászom csak 22-én tud fogadni, amikor már szívhangot is hallhatunk :) Először a helyi SZTK-ra gondoltam, de nem akarok kockáztatni, mert ki tudja milyen elavultak az készülékek. Az Istenhegyin a koraterhességi uh csak 8000 Ft és remélem a Hajdú doktornő ilyet is vállal. Na, de nem rohanok ennyire előre, nem szabad, mert, ha esetleg nem úgy alakul, akkor hatalmasat fogok koppanni...

Addig is, lemegyünk két napra a Balatonra, mert Balázzsal nem játszhatom azt el, hogy bent tartom a meleg lakásban, amíg én terhes vagyok. Legfeljebb nem megyek be a vízbe és árnyékban leszek és csakis délelőtt és késő délután megyünk majd ki a partra. Remélem nem lesz gond belőle.

Jaj, olyan nehéz ez az első időszak. Megnyugvás csak akkor lesz, ha majd a kórházból jövünk haza a babával, tudom...Addig is azon izgulhatok, hogy kedden jó legyen a HCG,  majd legyen petezsák, aztán szívhang. Kicsit megnyugszom, ha majd a 12. héten Hajdú doktornő kijelenti, hogy egészséges gyermeket hordok a szívem alatt :)



6 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Reméljük erősödnek! Folyamatosan rettegek, pedig tudom, hogy ezzel semmit sem érek el, a kocka el van már vetve..

      Törlés
  2. Szuperséges csíkok! :)
    Az Istenhegyire mihamarabb jelentkezz be, mert mi nem kaptunk 1 hónappal későbbi időpontot legutóbb a nyári szabadságolások miatt Hajdú dr nőhöz, csak 5 héttel későbbre, ami július 22, és azt hiszem, csak aznap volt azon a héten pár időpont hozzá (ami nem jelenti azt, hogy nem szabadult fel esetleg pár előjegyzés). Mindenesetre ha oda nem is tudsz menni 10 napon belül, biztos, hogy van más megbízható intézet is, ahova be tudsz menni, én régebben ilyen célra az MDK-ba mentem, amíg közel voltak hozzánk.
    És nincs okod a rettegésre, hidd el! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi az infókat, Heni! Hozzám az Istenhegyi van közel, mindenképpen oda megyek valakihez. Végül is, a Hajdú dr-nő leginkább a 12. héten érdekes.

      Törlés
  3. Na megjelentem en is Nalad :) Amugy milyen progi kremet hasznalsz? Nekem szerencsere a termeszetes ciklusban rendben szokott lenni, de ki tudja talan azert erdekel, mert annyi van es csomo kamu cucc.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Csigusz! Nagyon örülök Neked ;) Ezt a krémet használtam most először életemben:
      Source Naturals, Natural Progesterone Cream, az Iherb-ről rendeltem.

      Törlés