Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2015. július 10., péntek

HCG:1239 :), Progeszteron: 54 nmol/L :(

Gyönyörűen alakul a HCG, szépen duplázódik kétnaponta, de én valójában nem emiatt mentem vérvételre, hanem a progi miatt.
Durva, hogy a vérvételesek már a nevemen szólítanak, pedig egyben van a magán és az állami részleg, jó sokan járnak oda...

Hétfőn nem tetszett nekem ez az 57 nmol, de hogy miért, azt én sem tudom. Feketén-fehéren rá van írva a papírra, hogy 15-től jó az első trimeszterben, ugyanezt találtam magyar és amerikai oldalakon is, de valami mégis azt súgja hogy ez kevés. Ráadásul elküldtem a hétfői leletemet az endokrinológusomhoz, aki mindent rendben talált, na de akkor is ott motoszkál a fejemben, hogy ő nem egy meddőségi szakember. Így jár az ember ha  pont akkor esik teherbe, amikor szabadságon van a meddőségis orvosa....
Már egy hete szúrom a Prolutexet és tegnap valamivel kevesebb is lett a szintem, mint 3 napja...Hogy a fenébe ne aggódjak így????
Osztottam-szoroztam, aztán arra jutottam, hogy kiíratok magamnak Crinone-nt. Alaposan utánanéztem az összetevőinek, nincs benne szója. Legszívesebben Utrogesztánt szednék, és semmivel sem nyúlkálnék a hüvelyembe, de az szójaalapú és az én pajzsmirigyemet begyullasztaná. A Crinone viszont rémisztő barnázásokat okozhat, de ez van...

Persze a tüneteimmel sem vagyok kibékülve. Megvan a hasfeszülés, gyakori vizelési inger ugyanúgy mint Balázsnál, de egy enyhe derékfájás is megkörnyékezett, ami számomra újdonság. Kigugliztam, hogy ez is lehet koraterhességi tünet, de nekem akarva-akaratlanul a vajúdási fájdalmakat juttatja eszembe, még akkor is, ha ez most alig érezhető...Na, befejeztem, borzalmas vagyok ;)

Ma vagyok 5+0. Még 6 nap az első ultrahangig..

8 megjegyzés:

  1. A meddőségi dokidnak nincs helyettese? Én felhívnék egy másik dokit :)
    Nagyon gondolok rád, hogy minden rendben legyen!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De, nála voltam receptért múlt héten. Elvileg látta, h a kezdő progi értékem(21. nap) csak 25 nmol volt, mégis csak a Prolutexet írta fel. Most már eldöntöttem, h nyomom a Crinone-nt is mától, attól bajom nem lehet, maximum a pénzem fogy ;)

      Törlés
  2. Én nem tudom, mennyinek kell lennie, de tudtommal túladagolni a progit nem lehet, csak a fel- és leépítés fokozatosságát be kell tartani - legalábbis az Utro-nál így kell. Szóval bajod szerintem sem lehet belőle, a hcg-d pedig szépen hízik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, a leépítésre figyelni fogok, Balázsnál is a 14. hétig tartott a Crinone fokozatos csökkentése.

      Törlés
  3. Szia Andi!

    Nekem sem tökéletes a pajzsmirigyem (TSH 4 körül, akármennyi thyroxint szedek, de T3 és T4 tökéletes, antitestek negatívak), és Utrogestant szedek (nekem 85 volt az induló progi értékem, Utroval 112, csak elővigyázatosságból írta fel a doki, mert szabin van, és Ő is azt mondta, hogy túladagolni úgysem tudom). Szóval a lényeg, hogy endo dokim (Dr Várbíró) azt mondta, hogy jó nekem az Utro, szedjem nyugodtan. Azért egy kérdést szerintem is megérne a dolog egy másik endokrinológus, és/vagy meddőségi doki felé, hátha mégis szedhetsz Utrot. Ma vagyok kb. 7 hetes, spontán baba nekem is, drukkolok nektek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Gratulálok Neked! Gyönyörű a progi értéked! Te szedheted az Utrot, mert negatívak az antitestjeid, nekem sajnos nem azok. Már elkezdtem tegnap a Crinone-nt Utro helyett és már nem aggódom annyira. Drukkolok én is neked, habár te már jóval előrébb jársz és biztos nem lesz gond ;)

      Törlés
    2. Köszönöm, aranyos vagy :)
      Nem tudtam, hogy az antitestek befolyásolják a dolgot (bár most kért újat az endo doki, a hormonális vihar miatt), megint tanultam valamit. Mi hétfőn megyünk UH-ra (az első épphogy 5 hetesen volt, 5mm-es petezsákkal), eléggé izgulok. Szinte alig van most tünetem, pedig a HCG-m szépen emelkedik, de eleinte nekem is volt minden, amit fent leírtál, beleértve a derékfájást is, nem lesz semmi gond, megint lesz Csodababátok :)

      Törlés
    3. Szívesen :) Biztos minden rendben lesz! Hétfőn majd írd meg a jó híreket! Szerintem nem lesz gond, ha már 5 hetesen is látták ;) Elvileg a szója ártalmas a Hashimitosoknak... Köszi a drukkokat!

      Törlés