Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2015. július 2., csütörtök

Csodababa 2 megfogant ;) :) :)

Még nem merem magam beleélni az újabb csodába, nagyon az elején vagyunk, viszont van két halvány pozitív tesztem és egy 87-es a BHCG-m a 28. ciklusnapon :)
Tudom, ez nem jelent semmit, lehet jó és rossz érték is. Viszont, ha azt nézem, hogy a 15. vagy a 16. napon volt peteérésem, akkor biztató. Itt van a hőgörbém:




A tesztekkel kapcsolatosan leírom én is a tapasztalataimat. El kell ismerjem, tényleg gagyik a netes tesztek, igaz a 10-es érzékenységű kazettás változat nem is olyan rossz, mert az lett gyanús ma reggel. Nem első vizeletből vettem a mintát, de lett egy alig látható vonal rajta, ami inkább szellemcsíknak nézett ki. Nem hagyott nyugodni az ügy és elmentem a DM-be X-epil tesztért( 2 db 399,- Ft) és bizony az is halvány pozitív lett. Aztán csináltam egy sima netes tesztet,az csont negatív lett.
Már jó késő volt, a budaörsi CentrumLab 9-kor bezárt így felhívtam az Eszter által dicsért Bálint Analitikát, akik fogadtak és 1 órával a mintavétel után már küldték is az eredményt :) Le vagyok nyűgözve! Balázst is magammal vittem a vérvételre és még el is szórakoztatták a kis Rosszcsontomat közben :) Le a kalappal előttük! Bánom, hogy nem kértem progeszteronszintet is, mert nem tudom, hogy mennyi pótlásra lesz szükségem. Holnap megyek be a BMC-be progeszteronreceptért, beszéltem már velük. Viszont aggódhatok rendesen, mert a progiszintem a 21. napon jó alacsony volt, csak 25nmol körül volt. Emiatt én a lóadag progeszteronnak örülnék...
Még gondoltam és azt hiszem írtam is is két hete-amikor az immunológus által kért vérvételen voltam-hogy most tökéletesek az értékeim a teherbeeséshez. Lement az Anti-Tpo-m 170-re, a TSH-m 0,3-ra, hát ennyi kellett csak...Úgy tűnik, a természetes gyógymódok tényleg jók, most főleg a progeszteronkrém, a Mastodynone, a propolisz csepp és a Pycnogenol segíthetett, na meg a megemelt adag Letrox.
Egyébként rendeltem olyan 40-50ezer körül vitaminokat, táplálékkiegészítőket az elmúlt napokban, pont jókor, de ez legyen a legnagyobb bajom most!
Izgulhatok rendesen az MTHFR mutáció miatt is, mert csak folsavat szedtem. Nem várom meg a csomagot Amerikából, holnap beszerzek magamnak folátot itthonról és bízom benne, hogy még nem késtem el vele. Azt nem tudom, hogy folytassam-e a Pycnogenol és egyéb csodaszerek szedését...
Nagyon izgulok! Kérlek drukkoljatok Nekünk!

15 megjegyzés:

  1. Azta!!!! Halk gratula és megy a drukk ezerrel!!!!! :) 16. napi ovuhoz ez a hcg teljesen jó! :) Ne izgulj, minden rendben lesz!!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Aztamindenitdejóóóó!!!! Ha olcsó teszt: csakis az X-epilben bíztam én is! Szedd a folátot rendületlenül, mindenképp! A Pycnogenol-t én folytatnám (ezt akarom majd én is a Merck helyett szedni később), a megemelt Letrox-ot is (én is biztonságképpen szedek emelt pm tablettát), mert ezek hatásának hiánya lehet, nem lenne jó, de ártani szerintem nem ártanak - de ez csak amatőr tanács. A propoliszt viszont már nem folytatnám. Ha kell progi, maradt kb 2-3 doboz Utrogestan-om, szívesen odaadom! Nagyon örülök neked!!!! :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, Heni, de én a Crinone+ Agolutin kombóra esküszöm. Aranyos vagy nagyon :)

      Törlés
  3. Úristen, Andi, hát ez nagyon jó hír, örjitő :D drukkolok, hogy minden rendben menjen!!!
    Az MTHFR miatt ne aggódj, Sztem több százezer kismama szaladgál ezzel a mutációval egészséges babával a hasaban, de persze szedd inkább az aktív folsavat.
    Nagyon nagyon örülök Nektek , Juj, de izgalmas! :) írj sokat! <3

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm, Lányok! Folátot legközelebb csak hétfőn lesz..Akkor szállítja a cég, nem lehet személyesen átvenni...Akkor szerintetek nem ártok a Pycnogenollal?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy magyar és egy angolszász oldalon is azt láttam, hogy terhesség előtt - emelve annak esélyét - ill. a 2. trimesztertől szedhető újra, az első 3 hónapban inkább nem javallott. Az okát nem láttam, hogy csak futólag tudtam megnézni. Továbbra is nagyon örülök neked!!! :)))

      Törlés
    2. Köszi, Heni! Igen, én is azt látom, hogy nem nagyon javasolják. Nem merem beszedni..Remélem nem szállnak el így az antitestjeim..

      Törlés
  5. Hát basszus, alig mondtam ki, hogy drukkolok, és már el is intézted, ez elég ügyes dolog! :)
    Nagyon örülök nektek, és akkor a drukkot sem hagyom abba... :)

    VálaszTörlés
  6. Jaj, könnybelábadtak a szemeim, ez fantasztikus hír! Én is szorítok tovább! :)

    VálaszTörlés
  7. Édesek vagytok! Köszönöm a drukkokat :)

    VálaszTörlés
  8. :) :) :) (a vitaminokat én lehet átveszem karácsony körül ;) majd beszéljünk!)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Karácsony körül a te pocakodban is baba lesz, nem lesz rájuk szükséged ;) Egyelőre babonából még persze nem adnám el őket, ki tudja..

      Törlés
  9. Gratulàlok!! Ez szuper!
    A BHCG és a HCG között van különbség? Nekem múltkor sima HCG-t néztek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát fogalmam sincs, azt sem tudom, hogy ez a B a Bétának lehet-e a rövidítése...Amennyiben Bétát jelent, a Centrumlab ezt írja: "A free (vagyis szabad) β-hCG a hCG szabad frakciója, melyet a terhesség második trimeszterében a Down-szindróma vérből történő szűrésére használhatunk"

      Törlés