Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

2015. július 5., vasárnap

Pánik

Tegnap megjelent egy csepp barna...Teljesen bepánikoltam, azt hittem, itt a vég...Hiába volt többször Balázsnál is ilyen, nagyon kikészültem....Alig mertem elaludni, nehogy elöntsön közben a vér..Nem szeretnék erre ébredni. Annyira féltem, olyan rossz érzés volt..Eldöntöttem, hogy ha most nem sikerül, én többet nem próbálkozom, nem megyek lombikra, befejezem ezt az egészet, mert nem bírom idegileg...
Állandó rettegésben vagyok megint, pedig pont előtte beszéltem meg magammal, hogy ezt nem tudom befolyásolni és nem fogom végigidegeskedni ezt a terhességet is...Bevettem pár magnézium tablettát, C-vitamint és lepihentem. Többet nem tehetek sajnos...Jött is utána a hasmenés, most sem bírom az emelt adag magnéziumot. Remélem az jó jel, hogy fel vagyok puffadva, folyamatosan érzem a bélmozgásokat és a hasam enyhén feszül.
Emlékszem, hogy Heninél és Cicnél is volt ilyen, mégsem lett belőle baj. Hátha nálam se lesz, főleg úgy, hogy Balázsnál is ugyanígy jártam..Olyan jó lett volna most egy problémamentes várandósság, úgy látszik, ez nekem soha nem adatik meg...De nem baj, mindent elviselek, mindent kibírok, ha márciusban egészséges gyermekünk születik.
A Balatont lefújtuk, nem merjük így bevállalni. Most rendesen mardos a lelkiismeretfurdalás Balázs miatt...
Holnap megyek vérvételre, nem várok tovább. Estére sok minden kiderül...

8 megjegyzés:

  1. Végül elkezdtél bármilyen progipótlást Andi?

    VálaszTörlés
  2. Persze. Prolutex injekciót szúrok, mellette most már 3x kenem magam progeszteron krémmel. Most olvastam a szuri tájékoztatójában, h 10-ből 1 nőnél hüvelyi vérzést okozhat...

    VálaszTörlés
  3. Reméljük, hogy akkor csak az injekció miatt. Azóta volt még? Tényleg, én is azt látom, hogy nem mindig jelent rosszat, sőt, de én aztán megértem, hogy aggódsz. Remélem, hogy ennyi stresszed volt egész terhesség alatt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó lenne! Bocsi, h ilyet kérdezek, de te sajnos tudod.. Hogy szokott kezdődni? Hirtelen vagy szépen lassan indul? Azóta nem volt, csak kicsit sárgás váladékozás, ami Balázsnál is végig elkísért...

      Törlés
    2. Nekem eddig mindig úgy volt, hogy szépen lassan elindult, ezért mindig ott volt az a bizakodas az elején, hogy ez nem biztos, hogy az. De ami nálam azért gyanús, hogy mindig görcsök kísérték, azok is először enyhén, aztán erősödtek. Mindig mondták a dokik, hogy az a baj, ha görcsöl is. Ha csak vérzik, az nem jelent rosszat, de ha már fáj is, akkor az elég gyanús. De gondolom változó, hogy kinél, hogy történik, ezért felesleges filozni rajta, de tudom, hogy nem egyszerű. Kitartást, minden rendben kell, hogy legyen! :) szorítok!!

      Törlés
    3. Köszönöm, h leírtad! Akkor reméljük a legjobbakat...

      Törlés
  4. Nekem missed ab lett az első terhességem, úgy, hogy egy csepp barna/rózsaszín/piros folt nem jelent meg, csak a szívhang hiányából derült ki. Utána kétszer voltam terhes, két kislányom született belőlük, az elsőnél konkrétan véreztem, a másodiknál csak barnáztam. Szóval velem pont az történt, hogy a vérzés/barnázás semmit nem jelentett.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom a missed ab-et, borzalmas lehetett...Hallottam már ilyen esetről mint a tiétek és remélem hogy nálam is jó jel a pecsételés ;)

      Törlés